loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ
شعبانی بازدید : 81 چهارشنبه 14 تیر 1396 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی به نام بمون با من

دانلود آهنگ سیامک عباسی بمون با من با کیفیت های ۳۲۰ – ۱۲۸ و پخش آنلاین

Download New Music Siamak Abbasi Called Bemon Ba Man On MusicPersia
سیامک عباسی بمون با من

متن آهنگ بمون با من سیامک عباسی

بمون با من بمون با من همینجا بمون روزای آفتابی تو راهن
‎بمون حس مى کنم اینجا دلامون کنار هم همیشه رو به راهن‎

♫♪♫♪♫♪♫
‎تو از این در اگه یه لحظه رد شی همه چی رو به من دیوار میشه
‎اگه باشى صداى خنده هامون تو گوش کوچه ها تکرار مى شه

♫♪♫♪♫♪♫

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام بمون با من

♫♪♫♪♫♪♫
‎نمى دونى مثل خوابى که هر روز تو بیدارى برام تعبیر مى شه
‎بمون پیشم همیشه تا ببینی دلم از هر چى جز تو سیر مى شه

♫♪♫♪♫♪♫
‎من اون قد عاشقت هستم که حتی به عطر پیرهنت احساس دارم
‎به اونایی که هم اسم تو هستن یه جورایى یه حس خاص دارم

♫♪♫♪♫♪♫
همینجایی که هستی باش به تو وابستگی رو دوست دارم
یه وقتایى زندگی سخته کنارت زندگی رو دوست دارم

سیامک عباسی بمون با من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 252
  • بازدید ماه : 748
  • بازدید سال : 4,351
  • بازدید کلی : 33,247