loading...
دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ
شعبانی بازدید : 238 سه شنبه 15 تیر 1395 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ملانی به نام خسارت از رسانه موزیک پرشیا

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ +  پخش آنلاین

Download New Music Melanei Called Khesarat On MyMusicPersia

ترانه و آهنگ : مجید ادیب | تنظیم ، میکس و مستر : سجی

دانلود آهنگ جدید ملانی به نام خسارت دانلود آهنگ جدید ملانی به نام خسارت دانلود آهنگ جدید ملانی به نام خسارت Melanie Chera Man VRemix

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

دانلود آهنگ جدید ملانی به نام خسارت

متن آهنگ ملانی به نام خسارت

خوبی هات رو من یادم نمیرههه
محاله عشقت تو دلم بمیره
دوریه از تو داره این روزا نفسمو میگیرهههه
همه رو جز تو تو دلم پس زدم واسه موندنت به هر کار دست زدم
منو تو سرما تنها گذاشتی
یعنی اینقدر بدم؟؟؟
نرو چون ندارم من طاقت رفتنو
ولی رفتی و من با همه قهرمو
دیگه ندارم اون حالت قبلمو
حالا کی میده خسارت قلبموووو
فاصله هاااااا خاطره هااااا
بگوو چرا ترکم کردی فقط بگو چرا؟؟؟؟
این غصه هااااا این گریه هااااا
بگو چرا این سهمم شد فقط بگو چرااااا
خیلی جالبه نه؟
که دیگه سالم نمونده هیچ جای دلمممم
چقدر ساکته شهر
چشمات دنیامو پر خاطره کرد
از راه دور هی میگی عاشقتم
تو دروغ گویی نداری سابقه کم
تو خوش گذرونی هات کامله پست تو عه خاعن پست
رفتی تا من تو غم محاصره شم
چرا هیچکی جز تو نمیاد بچشم
چقدر دوست دارم پاشم برم خارج شهر
چیزی مهم نیست واسه یه من
تو میگفتی ای جدایی رو باعثشم
گفتم اینقدر تند نرو یکم آهسته تر
دوست دارم که رابطمونه بشه باز مثل قبل
ولی رفتیو قلبمو صاعقه زدددد
فاصله هاااااا خاطره هااااا
بگوو چرا ترکم کردی فقط بگو چرا؟؟؟؟
این غصه هااااا این گریه هااااا
بگو چرا این سهمم شد فقط بگو چرااااا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 259
  • بازدید سال : 3,862
  • بازدید کلی : 32,758